niedziela, 6 kwietnia 2014

JUŻ JEST!!

Nie wiem czy jesteście tak podekscytowani jak ja, ale hsbjdhsabdhkabdj już jest nowy blog! Znalazłam wspaniałe opowiadanie, jest to autorka 'The Picture" jak ktoś może kojarzyć.

O matko, szukałam czegoś odpowiedniego ponad miesiąc! habjdjsabdkbsajdsa


Mam nadzieję, że spodoba wam się historia tak samo jak mi! :) Troche gorzej będzie z rozdziałami, bo aktualnie jestem w 2 lo i mam niezły zapiernicz, ale podjęłam się tłumaczenia, więc się z tego wywiążę!

kocham was i zapraszam na KEEP COOL !

9 komentarzy:

  1. Ale wiesz że jest już tłumaczenie tego opowiadania??

    OdpowiedzUsuń
  2. Wejdz sobie w tlumaczenie bronx i w zakadke other stories. tam jest juz the picture :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja nie tlumacze the picture tylko keep cool :o o co chodzi?

      Usuń
  3. Aha więc chodzi o to że autorka the picture jest też autorką keep cool rozumiem. Przepraszam powinnam uważniej czytać, moja wina ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie zapraszam Cię na historię Justina i Sophie. Dwoje dorosłych ludzi. On jest biznesmenem, u którego ona otrzymuje pracę. Wszystko układa się idealnie, do czasu. Co wyniknie z ich znajomości? Tego dowiesz się na: http://confident-justin-bieber.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. http://numb-tlumaczenie.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie, komentarze miło widziane.
    To naprawdę ważne, szczególnie na początku, bo nie wiem czy się podoba. Zaglądajcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Błagam dodaj dalsze tłumaczenie... albo chociaż link do nowych rozdziałów po ang...

    OdpowiedzUsuń
  7. Błagam dodaj dalsze tłumaczenie... albo chociaż link do nowych rozdziałów po ang...

    OdpowiedzUsuń