poniedziałek, 24 marca 2014

news

Kochani, nie wiem czy jeszcze ktoś tutaj zagląda czy nie, ale kilka osób pyta mnie się, co i jak, więc postanowiłam, że coś wam napiszę.

Napisałam do autorki 23 lutego, miesiąc temu, ale nie dostałam odpowiedzi. Nie wiem czy to jest spowodowane tym, że nie chcę żebym dalej tłumaczyła, czy tym że nie widzi.
Nie chcę się upominać, pisałam jej już dużo razy, więc chyba dam sobie wreszcie spokój.

Nie mam teraz za bardzo czasu, ale strasznie tęsknię za tłumaczeniem. Przejrzałam wszystkie opowiadania, jakie mi wysłaliście, ale moją one zaledwie po kilka rozdziałów i nie ma sensu ich na razie tłumaczyć.

Może macie jakieś ulubione opowiadania, które chcielibyście, abym tłumaczyła? Wyślijcie link w komentarzu, na tt lub asku.


Mam nadzieję, że ktoś jeszcze o mnie pamięta haha ! :)

11 komentarzy:

  1. Mogłabyś mi pomóc z tłumaczeniem Best Of Both Worlds, jeśli tylko chcesz. Chyba, że chcesz swojego bloga, to nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś chciała mi pomóc, to pisz na tt @iluvourkidrauh (nie obiecuję, że od razu odpiszę, bo "zawiesiłam" tt, ale na pewno jak zobaczę to odpiszę) albo na gg 49583900

      Usuń
  2. trochę smutno, bo chętnie dowiedziałabym się co toczy się dalej ale no nic. mam nadzieję że znajdziesz jakieś nowe tłumaczenie które z chęcią będe czytała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę nie za fajnie :/ ale może autorka nie widzi że do niej pisałaś i mam nadzieję że w końcu zobaczy i szybko ci odpisze ;) Ja nie mam żadnego opowiadania które mogłabym ci wysłać abyś tłumaczyła, ale jak jakieś będziesz miała to ja z chęcią będę czytać :*
    @daria_222

    OdpowiedzUsuń
  4. http://link.ask.fm/goto/50aiCb_tfaaQDTIzgXDm8cQxogyHv_CEpRPrpui-ySvHeB1zFJ8Acgjx4kVeHnJWVVWGfLUt_THbk4M7txwZhGFTM2d_pFnLa3w, to jest bardzo fajne ff ale dziewcYny strasznie sie spozniaja i zawsze maja jakies klopoty i nie dodaja na czas jakbys sie ich zapytala czy mozesz byc tlumaczka bo ty nas nigdy nie zawiodlas <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pamiętam o Twoim blogu! Czekam, aż znajdziesz coś do tłumaczenia, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogła byś zacząć tłumaczyć Hide and Seek? Jest jedno tłumaczenie ale dziewczyna od września nie dodaje rozdziału a wiele osób jest ciekawych jak to sie dalej potoczy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Może chciałabyś tłumaczyć "The Lake House" ? Jest już jedno tłumaczenie ale tam rozdziały nie są dodawane od bardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. more than my boss jest już tłumaczone http://morethanmyboss-tlumaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. http://justinbieberfanfictionplus.com/viewuser.php?uid=13550 tam prawie na samym koncu jest "Stuck in love" po "promo" mozna stwierdzic ze bedzie ciekawe a na samej duze jest druga czesc :) moze bedziesz tlumaczyc bo bardzo bym chciala je przeczytac a nie znam angielskiego ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moze 'The devil's reject'? Dziewczyny tlumaczyly to ff, ale je usunely. Jest na prawde bardzo ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń