piątek, 7 marca 2014

WAŻNE!

hejka! jest tu jeszcze ktoś? Chciałabym wyjaśnić wam sprawę. Nie mam za dużo nowych informacji, ale jest jedna rzecz. Napisałam do autorki, czy mogłabym przetłumaczyć te 15 rozdziałów, na tym blogu, żeby osoby które czytały miały jakiś obraz tego, co się miało stać w dalszej części. Napisałam do niej już dawno, zaraz po tym jak opublikowałam ostatni rozdział, ale do tej pory nie dostałam odpowiedzi.

Jeżeli się odezwie, dam wam znać! Btw, jeszcze nie zdecydowałam co będę tłumaczyła, ponieważ nie mam czasu na razie. Ale przesłaliście mi kilka linków, więc zobaczę :)) Możecie podać jeszcze jakieś inne tutaj w komentarzu, na twitterze, lub asku .

do zobaczenia wkrótce ♥♥ #kocham

4 komentarze:

  1. TO JEST ŚWIETNE http://misunderstood-tlumaczenie.blogspot.com NIE WIEM CZY DOBRZE WPISALEM PONIEWAŻ JESTEM NA TELEFONIE I NIE MOGLAM SKOPIOWAC. TO OPOWIADANIE BARDZO MI SIĘ PODOBA JEDNAK TŁUMACZKA MUSIAŁA ZAKOŃCZYĆ TŁUMACZENIE. JESTEM BARDZO CIEKAWA TEGO FF ŻE OMG NAPRAWDĘ CHCIAŁABYM BY KTOŚ JE TŁUMACZYŁ I MIŁOBY BYŁO GDYBYŚ TO BYŁA TY PONIEWAŻ JESTEŚ ŚWIETNĄ TŁUMACZKĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że się zgodzi :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby się zgodziła

    OdpowiedzUsuń